Prawo do odstąpienia od umowy

Informacje na temat odstąpienia od umowy.

 

W ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki, masz prawo zwrotu zakupionego towaru.

Towar zwracany w związku z odstąpieniem od umowy nie może nosić innych śladów użytkowania niż zgodne ze zwykłym zarządem rzeczą. W celu dokonania zwrotu towaru Kupujący zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar oraz dostarczyć na własny koszt (prosimy o dołączenie oryginału oświadczenia o odstąpieniu od umowy oraz kopii dowodu zakupu lub innego dokumentu wskazującego na nabycie towaru przez Kupującego) na adres: see-me / gozoo.pl, Dział Zwrotów, ul. Glogera 4, 08-110 Siedlce. Koszt zwrotny dostawy towaru obciąża Kupującego, o ile odstąpienie nie zostało wywołane faktem choćby przejściowej niemożności spełnienia przez Sprzedawcę świadczenia o właściwościach zamówionych przez Kupującego.
 
 Jak dokonać zwrotu?

  • pobierz nasz Formularz zwrotu,
  • wypełniony i podpisany formularz dołącz do przesyłki, 
  • szczelnie zapakowany towar wyślij na adres:

    see-me/gozoo.pl - dział Zwrotów i Reklamacji 
    ul. Glogera 4
    08-110 Siedlce.

 Pamiętaj:

  • zwrot wpłaty zostanie dokonany w ciągu ok. 10 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, za pośrednictwem przelewu bankowego,
  • nie przyjmujemy przesyłek „za pobraniem”,
  • zwracany towar powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony.




 

Reklamacje

Aby dokonać reklamacji należy wypełnić Formularz reklamacyjny.

Towar wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem reklamacji prosimy odesłać na adres:
see-me/gozoo.pl - dział zwrotów i reklamacji, ul. Glogera 4, 08-110 Siedlce.

Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Sklep w terminie 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. Towar odsyłany ze względu na uszkodzenia/wady fabryczne po terminie 30 dni od daty zakupu, będzie przekazywany do rzeczoznawcy tylko pod warunkiem dołączenia dowodu zakupu oraz prawidłowo wypełnionego i podpisanego formularza reklamacji.

W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 21 dni kalendarzowych.

Informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do Sklepu za pobraniem oraz do paczkomatów.